Suositut tekstit

sunnuntai 1. heinäkuuta 2012

Luomisen tuskaa..

..ja ideoitten paljoutta D: XD IHAN liikaa cossi ideoita!
no ensimäisenä on tietysti nämä hetalia- cossit ( Kyllä, cossiT) haluaisin niin lujaa cossia italiaa, koska hahmo on niinkuin minä : D(surullista, mutta totta) Lisäksi oon ilmoittautunut Yokirin/Johgagan kanssa hetalia ryhmäcosplayhin ensivuoden desuun, yokiri Ranskana ja minä Suomena(koska italia oli varattu : ( )

Lisäksi JohGaga ''_pakotti_'' mut sen perustamaan Noah's Ark circus- kuroshitsuji ryhmään Daggerina

mutta kaikkien ideoitten isä ja pähkinähuurteissa oleva fruggi(?) on kyllä uusin pakkomielteeni, nimittäin:

http://images.wikia.com/piratesonline/images/a/a4/Jones.jpg

                          ~~~~D~A~V~Y~J~O~N~E~S~~~~~~

luulen kyllä että tästä tulee taas yksi minun ikuisuus projekteistani
koska:

a) mulla on n.12 muuta cossipukusuunnitelmaa myös Dx
b) oon luvannu parille kaverille tehä puvun niille(veemon Kigu ja inner sakura-cossi)
c) multa tilattiin ensikesäksi 3 eläinpukua= fursuitia (eläimet: leijona, karhu ja kilpikonna wtf? XD)
d) haluan saada davystani mahdollisimman hyvän näköisen


Tralal lal laa~

ois kyllä siistiä jos saisin Davyn ens kesäksi jonnekki coniin ja jos sais kerättyä/ pääsis johonki pirates of the caribian ryhmään mukaan(vink vink ;)) ), luultavasti menisin myös kisaamaan esim, traconiin (johon päästetään melkeinpä kaikki hahmot xD)

Mutta tosiaan, jospa sitä menisi ompelemaan vaikka suomi cossin kankaita tjt ^^~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti