Suositut tekstit

lauantai 1. helmikuuta 2014

Guten morgen

Hyvää päivää, sanoo  kurikkalaaset vaikka syrän yöllä, eiku mitä?

Olen erittäin erittäin erittäin pahoillani, että en oo kirjoittanu tänne pitkään aikaan(enkä saanukkaa aikaseks tehtyä sitä joulu spesiaalia ;__;, ehkä ens vuonna XD), ja tällä(kin) kertaa mulla on oikea syyki siihen!!(muu kuin koneen tilttailu) :D

Oon nimittäin lähdössä työssäoppimaan 6 viikoksi Saksanmaalle (hagenin kaupungin teatterille puvustamoon :o <3) ja tähän asti oon ollu Gildressillä Seinäjoella, joten kiirusta on pitäny puurtamisen, pakkauksien ja panikoimisen kanssa..:D

Eileen yöllä oli kiva paniikki pakkaukset, ja varmaan yli puolet tavaroista unohtui, mutta mehh :D (miksi tehä asioita ajoissa ja rauhassa ku ne voi tehdä myöhään kiiressä?)

olo yöllä 2 mais :D
Joten tosiaan, tällä hetkellä oon auton kyydissä matkalla kohti Helsinki-Vantaan lentokenttää, kun lento lähtee 16.30 2. Terminaalista

akkuki loppuu miniläppäristä, joten tämä oli vain tällänen lyhykäinen ilmoitusluonteinen asia näköjään, kuvia ja blogausta tulee, kunhan saan netti tikun hommattua sieltä!

Pitäkää ittenne tynnyreinä ja auf wiedersen!!

ps. Vähän pukkaa jännittämään

<3:llä Depisu"Ami/Anu" -sensei

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti