Suositut tekstit

maanantai 5. elokuuta 2013

päivitystä ja mielikuvia

Heissan vaan kaikki narskut  ja norksut~

tuli kauhee hinku kirjoittaa omaa blogia, kun kirjoitin pienen jutun mun ja JohGagan yhteiseen blogiin, liittyen keskimaan mökkimiittiin mihin ollaan menossa yhdessä ja se alkaa jo 3 päivän päästä ja cossi ihan kesken.  :D
Eikä siitä sen enempää, jos haluatte kuulla siitä enemmän, niin lukaiskaa tuolta --^(bwahahaha i'm so mean>:D) ja sinne tulee luultavasti juttua vielä miitin jälkeenkin, kuvia ja muuta mukavaa : 3

Asiaan!
Bye, Bye vanhukset~

 Wanhukset ovat tällä hetkellä Vennäinmaalla Vienan Kemissä 42 hengen kanssa, ja se tarkoittaa sitä, että saan olla yksin kotona (tai niin yksin kun kissan,koiran,itseni ja laitumella olevan hevosen kans voi olla :D)

 "Mitä? teillä koira? et oo ennemmin puhunu mistää koirasta!!" *<--mielikuvitushuutoja teiltä*



give me food~


(and in case somebody wondering että minkä rotunen Inutin on niin hän olla Sharpei, eli hiekkanahka ^^)
Ja tosiaan en niin, mutta se johtuu siitä, että meillä ei oikeasti ole koiraa, vaan se on veljeni Jussin, joka joutui evakkoon omasta kodistaan naapurissa sattuneen vesivahingon ja siitä johtuvan homeongelman takia.

Pitkä tarina lyhyeksi: Inu on meillä ''yökylässä" joka tarkoittaa ruokkimista, lenkittämistä, ruokkimista, lisää lenkittämistä ja ruokkimista...ja minä olen tosiaan niitä ihmisiä jotka ei harrasta minkään sortin liikuntaa, ei missään muodossa tai koossa...se ei vaan oo mun juttu XD

..Joten voitte kuvitella kuinka innoissani olen tästä : D Ja niin tiedoksi ihmisille, että mä nukuin ensimäiset 2 viikkoa sohvalla tän koiran takia, koska se on niin läheisriippuvainen, että kukaan, siis edes minä, ei nuku talossa jossa Inu aloittaa vinkumisen ja uikuttamisen kuinka yksin se on... yaaay..

No ei kai ny sentään, ihan mukavaa on ollu ja siis Inu on siis ehkä helppohoitoisin koira ikinä, koska se on tyytyväinen kunhan on ruokaa :D

ja nyt oon vielä onnellisempi ku saan nukkua kunnolla omassa sängyssä ku päätin ottaa sen huoneeseeni yöksi kun en jaksanu enää liian lyhyttä nahkasohvaa ja äänekkäästi KUORSAAVAA koiraa korvanjuures.. :D

Kohta alkaa koulutkin ja vähän jänskättää minkälainen lukuvuosi tulee tälläkertaa, kun suurin osa omasta kaveriporukasta vaihtoi kouluaXD (so, thanks guys! :D) onneksi oon aika anti-sosiaalinen-sosiaalinen-ihminen(keksin termin tänään päivällä ku tapasin yhden kurikkalaisen kaverin ^^)

Ja siis tarkoitan sillä sitä, että oon sosiaalinen kun tarvitaan, mutta viihdyn kyllä yksinkin(siis huolestuttavan paljon :D)

-Hei Inu, haluakko luun?
-Nah, syön jalkani mielummin.

buut~ that's all for today, I Guess, and see ya guys till the next time! :D
eli pitäkää ittenne tynnyreinä ~


<3: lla Depisu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti