Suositut tekstit

keskiviikko 13. huhtikuuta 2011

Kevät

 Kevät on ihanaa aikaa <3
Joo eli täällä taas, tällä kertaa ei tarinan muodossa, vaan ihan minäkertojana : )
Mä rakastan kevättä, kevät tuoksuukin erilaiselta kuin talvi, syksy tai kesä.
Eli kyllä, minä olen kevät ihminen, mutta varsinkin kesä, kun on lämmin ja voi mennä uimaan, ja coni kausi alkaa, tietenkin.
Mulla oli (muka) joku hyväki idea, jossa kertoisin kauniilla sanoilla,
runollisesti kuvaten kevään kauneutta,

kun linnut visertää ja puutkin alkaa vihertää.
Lumen alta paljastuu mitä upeimpia aarteita,
jotka ovat sinne talven aikana hukkuneet.
Aurinko paistaa ja luonto herää eloon,
ja päästään talvesta eroon.
Se on kauneutta.

Mutta sitten muistinkin, että enhän mä osaa. Asiaa ei helpota huomenna oleva enkun koe, johon olen lukenut tasan 2 sivua..
Ja toiseksi, mä oon todella kateellinen mun kavereille, joilla on kans täällä blogi. Ne osaa kirjottaa niin hyvin, että vaikuttaa uskomattomalta, että mä edes kehtaan kirjoittaa tänne.. : )

Pian on pääsiäinen ja saa (syödä) munaa.
Hauskaa kevättä kaikille!
Nauttikaa aurinkoisista päivistä, kun niitä vielä on!
 
 KukkaHattuTäti

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti