Suositut tekstit

tiistai 3. heinäkuuta 2012

Animecon cossisuunnitelmat ja muuta :D

kerran Drocell cossissani : 





Johgagan asu

 ja tämä 'pari' valinta siksi, että he ovat periaatteessa sama henkilö : D (lisäksi molempien lempihahmot kyseisestä sarjasta) tai siis kuten kuroshitsujia lukeneet/ katsoneet tietävät, mangassa ei ole Drocell Keinziä eikä animessa Jokeria. Niimpä 'päättelimme' JohGagan kanssa, että Drocellin on pakko olla animentekijöiden mielikuva Jokerista, en tiä sitte : D

Sunnuntaille olin suunnitellut aluksi Fairy Tailin Freediä, mutta suunnitelmat saivat uuden käänteen, kun sain tietää että Naruto-shippuden ryhmään oli ilmoittautunut Gai-sensei (ja minä tunnetusti olen yrittänyt etsiä Gai-sensei cossaajia/jaa viimmeset 4 vuotta,) niin mun oli pakko ilmoittautua sinne Rock Leeksi! :DD

Elikkästä sunnuntaina voitte tulla bongailemaan mua naruto-ryhmästä Rock Leenä liimautuneena Gai-senseihin : D ja JohGaga cossailee luultavasti Hetalian Venäjää, joten varokaa :D


Jos mun ebaysta tilaamat peruukit tulee ennen animeconia, niin saatan pyöriä sunnuntaina myös Hetalian Suomena ryhmäilyn jälkeen :)

voin myös paljastaa, että Davy Jones edistyy hitaasti, mutta varmasti, nimittäin tänään meillä oli käymässä tuosta naapurista enoni ja hänen avovaimonsa , ja he ehdottivat että tekisin Joneksen lonkeroparran silikonista, ja luultavasti menen jonain päivänä käymään sielä, että saan viel tarkistaa minkä näkööstä silikonista tulee ku se kuivaa ja että voiko sitä esim. sprayata:D

ja nyt kun olen kurikan kirkossa kirkon oppaana, niin mulla on hyvää aikaa tehä kaikkia yksinkertaisia proppeja/cossi juttuja, esimerkiksi olen saanut 2 päivän aikana tehtyä sielä:

*Suomi cossiin ristikaulakorun
*Suomen takkiin ommeltua nepparit
*Davy Joneksen Avaimen
*maalasin Drocelin 'Master'in jalat uudestaan

..Sitten kun saan kunnollisia kuvia joneksen avaimesta lisäilen niitä sitten tännekkin ^^'


Mutta nyt tämä Depisu-eläin menee nukkumaan, että jaksaa huomenna taas opastaa ihmisiä kirkossa! :) Good night everybody ^w^''



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti